افتتاح مرکز مردمی نفس در نیشابور

  ارسال شده در 1 تیر 1400


افتتاح مرکز مردمی نفس ، جهت نجات فرزندان سالم در نیشابور

آیین افتتاح مرکز مردمی نفس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، امام جمعه، فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه نیشابور، رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور، رییس جامعه پزشکی استان خراسان رضوی وجمعی از  مسئولان  برگزار شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در این مراسم که نیم روز سه شنبه یکم تیرماه برگزار شد، گفت: جمعیت اقتدار یک کشور را حفظ می کند و مساله ای است که سیر نزولی آن در کشور باید از ابعاد مختلف فرهنگی، روانی و اجتماعی مورد آسیب شناسی قرار گیرد.

دکتر محسن عظیمی نژاد خاطر نشان کرد: عوامل تهدید کننده ی جمعیت باید از منظر مسایل معیشتی، اقتصادی و بعد روانی و فکری به آن پرداخته شود. وظیفه جامعه پزشکی است که رویکرد پزشکان و ماماها در برخورد با خانواده هایی که خواستار سقط جنین و عدم خواهان فرزنددار شدن هستند را تغییر بدهند واز ظرفیت مراکز مشاوره و روان شناسان جهت رفع نگرانی های خانواده بهره گیری شود. همچنین دیگر نهادها بایستی حمایت مالی از خانواده های نیازمند داشته باشند.

متخصص ژنتیک پزشکی در پایان گفت:خرسندیم که مرکز مردمی نفس با کادری مجرب و با مساعدت حوزه سلامت و مشارکت بسیج، سپاه و خیرین و‌خیر اندیشان محترم راه اندازی شده تا با ارایه ی خدمات رایگان برای رفع موانع موجود، نگهداری جنین و تداوم دوران بارداری و تولد فرزندی سالم و پیشگیری از سقط جنین یاری و‌حمایت کند.

 

شبکه‌های اجتماعی

ویدئوهای اخیر