همایش جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی

  ارسال شده در 11 تیر 1399


همایش جهادگران سلامت با موضوع هم اندیشی پیرامون نقش بسیج جامعه پزشکی در بحران مجدد کرونا

این همایش بعلت شیوع مجدد کرونا در مشهد ، با کاهش تعداد دعوت شوندگان با حضور آیه الله علم الهدی امام جمعه محترم مشهد ، نماینده محترم مشهد حجه الاسلام پژمانفر ، مسئولین استانی و دانشگاه در تالار هاشمی نژاد بیمارستان امام رضا علیه السلام برگزار شد .


در ابتدا پس از خوشامدگویی دکتر ذاکریان ، فعالیتهای بسیج جامعه پزشکی در بحران کرونا بصورت مستند پخش شد .

دکتر بحرینی رئیس محترم دانشگاه در این نشست از اقدامات بسیج در بحران کرونا تقدیر کرده و یک علت موفقیت خراسان رضوی در شکست کرونا را ،اقدامات اثربخش بسیج جامعه پزشکی دانست.

دکتر محمدصادقی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور هم در این نشست ضمن تشکر از اقدامات خراسان رضوی ، بسیج را پیشرو در همه عرصه ها دانست و نقش بسیج در پیک دوباره شیوع کرونا را تاثیرگزار و مهم خواند.

آیه الله علم الهدی سخنران دیگر مراسم ، ضمن تشکر از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مهار کرونا ، گفتنداعضای بسیج جامعه پزشکی با اجرای برنامه های غربالگری،درمانی و همچنین حضور در منازل بیماران پا به پای خادمان حوزه سلامت خوش درخشیدند.

در انتها از بخشی از جهادگران سلامت با حضور آیه الله علم الهدی تقدیر به عمل آمد و بخش دیگری از جهادگران سلامت بعلت شیوع مجدد و رعایت اصل به حداقل رساندن اجتماعات ، بطور خصوصی و با ارسال هدایا به درب منازل ایشان، تقدیر شدند.


 

 

 

 

 

شبکه‌های اجتماعی

ویدئوهای اخیر