مراسم معارفه مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشکده پرستاری و مامایی

  ارسال شده در 1 بهمن 1399


برگزاری معارفه مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشکده پرستاری و مامایی ، جناب آقای موحدیان با حضور دکتر حیدری ریاست محترم و مسئولان دانشکده



دکتر حیدری ریاست محترم دانشکده ، ضمن خوشامدگویی ، تشکل بسیج این دانشکده را یک مجموعه ی فعال دانست و اظهار نمود بسیج یک تشکل سیاسی صرف نیست و طبق فرمایش امام خمینی (ره) شجره طیبه ای است که مفهوم عمیقی دارد و به صورت یک شبکه ی پویا در نهادها و مراکز دانشگاهی در همه حوزه ها فعال می باشد.

ایشان تقویت باورهای معنوی دانشجویان را مهم دانسته و با توجه به اینکه هر نسل جدید ،تغییرات تفکر خاص به خود را دارد، فعالیت ویژه نسلهای جدید را امری مهم و در عین حال هنری و با ظرافت خاص دانست.

همچنین دکتر ذاکریان مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی ، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های گسترده مسئولان این دانشکده با بسیج گفت تعداد زیادی از همکاران ما در بسیج، پرستار هستند و در بین فارغ التحصیلان این دانشکده ، افراد متدین و فرهیخته ی بسیاری هستند که در قسمتهای مختلف دانشگاه مشغول خدمت می باشند.

وی بسیج جامعه پزشکی را تشکلی چند بعدی دانست که همیشه سعی می کند بارهای روی زمین مانده در دانشگاه را به دوش کشیده و به طور مستمر و با تمام ظرفیت خود در قسمتهایی که نیاز به همکاری است ، ورود می کند.

در پایان دکتر ذاکریان، از همکاری و همراهی دکتر حیدری ریاست محترم دانشکده پرستاری با بسیج جامعه پزشکی در زمان کرونا تقدیر کرده و حکم انتصاب آقای موحدی را به ایشان اهداء نمود.

 

 

 

شبکه‌های اجتماعی

ویدئوهای اخیر