طرح شهید رهنمون ، ویزیت دندانپزشکی رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی شهرستان جغتای

  ارسال شده در 3 فروردین 1400


خدمات دندانپزشکی رایگان دراعزام تیم درمانی به روستای محمدآباد

در سومین روز فروردین ماه 1400 کانون بسیج جامعه پزشکی جغتای، تیم دندانپزشکی طرح شهید رهنمون را به روستای محمدآباد اعزام کرد

روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان و مدیرکانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جغتای گفت؛ تیم دندانپزشکی طرح شهید رهنمون با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و شبکه بهداشت به روستای محمدآباد اعزام شدند.
حمزه محمدآبادی افزود؛ اعضای این تیم پزشکی شامل:دکتری دندانپزشک( دکتر محسن محمدآبادی فرزند شهید والامقام محمدرضا محمدآبادی و دکترسید آرش کریمی)، پرستار، بهورز و... است.
وی گفت؛ اعضای این تیم در طی دو روز خدمات رایگان دندانپزشکی مانند: ویزیت بیماران و کشیدن دندان و.. با توجه به بیماری کرونا ویروس را انجام دادند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی ضمن تقدیر و تشکر از سرکشی و خداقوت دکتر محبی فرماندار شهرستان وهمراهی و همکاری بسیار خوب مهندس حسین زرقانی ریاست شبکه بهداشت ودرمان، سرهنگ پاسدار زیبایی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، و اعضای بسیج جامعه پزشکی گفت؛ همکاری و همراهی این عزیزان در اعزام تیم پزشکی طرح شهید رهنمون در این شرایط حساس اقتصادی و بیماری کرونا، باعث ارائه خدمات رایگان و بی منت به مردم محروم شهرستان است.
محمدآبادی افزود؛ در این اعزام و در طی دو روز حدود 60 نفر از افراد محروم و بی بضاعت روستای محمدآباد خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان دریافت کردند که هزینه آن بالغ بر25.000.000 ریال می باشد.
وی خاطرنشان کرد؛ رفع محرومیت، خدمت رسانی به مردم و پیشگیری از بیماریها در دورترین و محروم ترین نقاط شهرستان از مهم ترین اهداف کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جغتای است.
وی گفت؛ با توجه به نبود پزشک عمومی و متخصص در اعزام تیم، از پزشکانی که قصد خدمت رسانی به مردم روستاهای محروم و دور افتاده حتی برای یک روز در سال را دارند، دعوت به همکاری می کنیم.
روستای محمدآباد درشمال غرب شهرستان جغتای و خراسان رضوی قرار دارد.

 

شبکه‌های اجتماعی

ویدئوهای اخیر